designing
Workshops
5 воркшопів
щоб навчитися залучати стейкхолдерів на різних етапах дизайн-процесу
Дізнатись більше
Visual arts

3ds Max Modeling for GameDev

Курс 3D графіки для геймдеву. Вивчаємо можливості 3ds Max, створюємо тривимірні моделі та починаємо будувати деталізовані 3D світи.

Про курс

Сьогодні тривимірна графіка — один із найпотужніших інструментів у боротьбі за увагу аудиторії. Вона всюди — у рекламі, кіноіндустрії, геймдеві, дизайні, на телебаченні та стрімінгових сервісах. У багатьох комерційних сферах 3D моделі давно витіснили фотографії.

Функціонал 3ds Max дозволяє створювати деталізовані ігрові світи, персонажів, оточення та сцени. На курсі 3ds Max Modeling for GameDev ми вивчимо основи сучасної 3D графіки, попрацюємо з інструментами створення 3D моделей будь-якої складності, будемо адаптувати їх для ігрових движків, розмальовувати та презентувати у своєму портфоліо. За два місяці ви навчитеся створювати моделі для тривимірних світів у геймедеві та кіно.

старт зима 2022 курс триває 2 місяці
6 000 грн/міс. 12 000 грн при оплаті всього курсу
6 300 грн/міс. при оплаті частинами
20 студентів кожен отримує регулярний фідбек від куратора

Куратор

Олександр Кисилевський

3D Environment Artist, ЗD Modeler, 3D Photogrammetry Artist. Створює відео під VR в ігровому движку Unreal Engine.

Програма курсу

  • Знайомство з 3D

    • — Растр, вектор, воксель. Концепція рендеру. Вертекси (точки), еджи (ребра), полігони. Текстура. Шейдинг.
    • — Знайомство з 3ds Max. Інтерфейс. Навігація. Основні гарячі клавіші.
    • — Базове налаштування 3ds Max.
  • Створення об'єктів

    • — Примітиви.
    • — Стек модифікаторів. Симуляція тканин.
    • — Клонування та розміщення об'єктів.
    • — Створення "студії" для креслень. Одиниці виміру.
  • Криві

    • — Сплайн.
    • — Сплайнові складені об'єкти.
  • Edit Poly

    • — Vertex. Edge. Border.
    • — Polygon. Element.
  • Полігональне моделювання

    • — Панель Ribbon. Modeling.
    • — Freeform. Selection. Object Paint.
  • Edit Poly та модифікатори

    • — Взаємодія з іншими модифікаторами.
    • — Скаттери, розміщення об'єктів по сплайнах.
  • Сітка

    • — Бульові операції.
    • — Поняття правильної сітки.
    • — Чищення сітки.
  • Згладжування

    • — Crease Set та OpenSubdiv.
    • — Моделювання під ToorboSmooth.
  • Оптимізація

    • — Модифікатори Retopology та ProOptimizer.
    • — Ручна ретопологія.
    • — Групи згладжування.
  • Розгортка

    • — UVW Map.
    • — Unwrap UVW.
  • Матеріали

    • — Material editor.
    • — Текстури та матеріали.
    • — Поняття PBR.
    • — Розбір основних карт.
  • Текстури

    • — Основи роботи з текстурами у Photoshop.
    • — Рендеринг сітки розгортки у 3ds Max.
    • — Створення безшовної текстури, корекція кольору.
    • — Виділення/маски.
  • Запікання

    • — Запікання карт.
    • — Використання запечених карт для створення текстур.
  • Текстурування

    • — Viewport Canvas.
    • — Основа Substance Painter.
    • — Матеріали та шари.
    • — Розумні маски.
    • — Збереження текстур.
  • Рендер

    • — Сетап матеріалів та моделі.
    • — Експорт сцени для завантаження на сайт.
    • — Завантаження на ArtStation і Sketchfab.
  • Скрипти та плагіни

    • — Огляд маленьких скриптів.
    • — Огляд плагінів.

Роботи куратора

© Олександр Кисилевський
© Олександр Кисилевський
© Олександр Кисилевський
© Олександр Кисилевський
© Олександр Кисилевський
© Олександр Кисилевський
© Олександр Кисилевський

Курс для вас, якщо ви

Початківець

і хочете спробувати себе в геймдеві та моддингу

2D художник

і плануєте розвиватись у 3D та/або створювати інді-ігри

Світчер у геймдев

і прагнете працювати з 3D графікою, CGI, дизайном, розробкою графіки для дизайну, комп'ютерних ігор та кіно

Вимоги до ПК або ноутбука

Windows
OS: Windows 10 (64bit, version 1909)
CPU:
Intel Core i3
AMD Ryzen 3
GPU:
Nvidia Geforce GTX 1060
Nvidia Quadro M2000
AMD Radeon RX 580
VRAM: 4GB
RAM: 8GB
Hard drive: 20 GB HDD
Процесор має підтримувати інструкції SSE4.21

Як відбувається навчання

Вебінари

Щовівторка та щочетверга о 19:30 проходять живі зідзвони з куратором і групою.

Real-life завдання

У нас діє Practicult — культ практики. Тому ви виконуватимете багато складної домашки. Have fun & survive.

Курсовий проєкт

Моделювання частини стилізованого інтер'єру зі складною ключовою 3D моделлю.

Сертифікат за справи

Видаємо тільки тим, хто своїм потом, часом і силами його заслужив.

ГРАФІК

Старт

зима 2022

Вебінари

вівторок і четвер о 19:30

Мова викладання

російська

Запитання

Який софт знадобиться для навчання?

3DsMax (пробний період — місяць), Substance 3D Painter (пробний період — місяць), Adobe Photoshop.

Які мінімальні вимоги до ПК або ноутбука?

Windows
OS: Windows 10 (64bit, version 1909)
CPU:
Intel Core i3
AMD Ryzen 3
GPU:
Nvidia Geforce GTX 1060
Nvidia Quadro M2000
AMD Radeon RX 580
VRAM: 4GB
RAM: 8GB
Hard drive: 20 GB HDD
Процесор має підтримувати інструкції SSE4.216:36

Як відбувається комунікація на курсі та в якому форматі куратор дає фідбек?

Уся комунікація на курсі відбувається на платформі Slack (робочий чат групи, канали для домашніх завдань і корисних посилань). Куратор дає фідбек у вигляді коментарів до домашніх завдань і обговорення на вебінарах.

Чи можна дивитися заняття в будь-який зручний день?

Можна, але важливо встигати виконувати домашні завдання, які ви отримуватимете після кожного заняття.

Відеозаписи лекцій будуть доступні для мене після завершення курсу?

Доступ до архіву випускника зберігається на 3 роки від початку курсу.

Чи отримаю я сертифікат після проходження курсу?

Ми видамо вам сертифікат, якщо ви успішно виконуватимете домашні завдання та захистите курсовий проєкт.

А якщо мені не сподобається?

Ми зможемо повернути гроші протягом 7 днів від дати старту курсу.

Реєстрація

Ще маєте запитання?
Не соромтесь їх ставити.

Проконсультуйте мене