
Figma оновлений
опановуємо Figma: від знайомства з «кухнею» редактора до дизайну перших простих інтерфейсів
досвід
не обовʼязковий
старт
стартуйте, коли забажаєте
група
необмежена кількість місць
Тривалість
дивіться у зручний для вас час
БОНУС
додаткові матеріали та конспекти до кожної лекції
якщо ви:
- 01
міряєте на себе дизайн і хочете навчитися проєктувати інтерфейси та робите перші кроки в цьому напрямку
- 02
працювали в інших графічних редакторах і готові поповнити арсенал навичкою роботи у Figma
- 03
маєте мінімальний досвід із Figma та прагнете зробити редактор повноцінним помічником


...тоді це метч!
Доведете до автоматизму технічні навички, щоб фокусуватися на завданні, а не на тому, яку ж кнопку у Figma клацнути.
Про головне в оновленому відеокурсі:
— розберетеся з новим інтерфейсом Figma — UI3;
— опануєте базову роботу зі змінними (variables) і навчитеся застосовувати їх, щоб створити темну тему;
— зберете колірну палітру за стандартами вебдоступності;
— побудуєте базовий набір шрифтів;
— навчитеся працювати з інструментами для швидкого прототипування.
Після кожної лекції отримаєте конспекти та додаткові матеріали з гарячими клавішами, шрифтами та ресурсами, які знадобляться для роботи на рівнях джуніор та мідл.
навички,
які опануємо
hard skills:
- розуміння інтерфейсу, принципів та можливостей редактора
- робота з функціоналом Figma у новому UI3
- розуміння змінних, автолейаутів і варіантів
- робота з референсами й застосування Sections для групування
- основи проєктування елементів інтерфейсу: підхід та послідовність кроків
soft skills:
- системна робота з файлами у Figma
- підтримка ладу у файлах та збереження масштабованості елементів
- робота з додатковими інструментами та ресурсами
програма курсу
нові скіли та професійні інсайти
- 01.знайомство з Figma: що то за звір
- процеси, які (не) варто робити в Figma
- знайомство з інтерфейсом редактора: співвідношення профілів, команд, проєктів, дизайн-файлів і драфтів
- розділи Figma, де мешкають «живі» файли інших дизайнерів
- поради, як створювати та називати артефакти, аби не заплутатися за місяць
- 02.ідеальний банер. частина 1
- ключові елементи та функції Figma
- створення простої графіки та підбір колірної гами
- робота з фреймами, групами та автолейаутами
- знайомство з властивостями шрифтів
- базові правила дизайн-гігієни та логіка побудови дизайн-елементів
- 03.ідеальний банер. частина 2
- основний принцип роботи векторних графічних редакторів
- перевірка елементів на контраст його налаштування, що відповідає критеріям вебдоступності
- розбір роботи зі стилями та змінними (variables)
- знайомство з компонентами та як одним «тиць» вносити будь-які зміни у безліч об’єктів
- функціональний підхід до назв елементів
- 04.проєктування інтерфейсу. частина 1
- поради перед початком роботи над інтерфейсами
- основні етапи проєктування інтерфейсів
- цінність референсів та як з ними працювати
- базові принципи роботи із сітками та системою відступів загалом
- розробка низькодеталізованих прототипів
- поглиблені принципи раніше згаданих концепцій дизайну
- 05.проєктування інтерфейсу. частина 2
- повний цикл проєктування простого інтерфейсу
- компоненти та варіанти: для чого потрібні та як працювати з ними
- великий розбір параметрів елементів інтерфейсу
- робота з UI Kit
лектор курсу.

Микола Мельник
Head of Design в Uptech.
Понад 7 років у дизайні. Сертифікований фахівець у галузі UX досліджень від NN/g. Розробляв платформу з допомоги пацієнтам з харчовими розладами. Створював мобільний застосунок для пацієнтів, tablet-застосунок для лікарів та вебінтерфейс для адміністраторів.

що на вас чекає
навчання по-проджекторному
6 лекцій — дивитеся коли завгодно, але для максимуму користі радимо рухатися за порядком від авторки
додаткові матеріали, корисні джерела, з якими починаєте дизайн-шлях з легкого старту
конспекти до кожної лекції — маєте всі корисності на відстані одного «клац»
чеклісти для самоперевірки після кожної лекції

вартість курсу
1 500 грн
оплачуйте самостійно
або через роботодавця

вартість курсу
1 500 грн
оплачуйте самостійно
або через роботодавця
*Згідно з результатами дослідження Projector.
У дослідженні взяли участь 567 респондентів
серед випускників курсів 2022 року.
маєте запитання?
підготували відповіді
- скільки всього буде лекцій?
- чи можна дивитися лекції в будь-який зручний день?
- чи отримаю я сертифікат після проходження курсу?
реєстрація.
перший крок за вами

Хочете спитати ще щось? Пишіть на hello@prjctr.com або телефонуйте за номером +38 067 418-95-78.
перший крок за вами