Graphics Visual arts

Touchdesigner

На онлайн курсі навчимося працювати з генеративною 2D/3D графікою та красиво її рендерити. Вивчимо основи та зробимо перші проєкти у Touchdesigner.

Про курс

Щороку технології дедалі більше змінюють візуальну культуру. Нам уже не так цікава статика та довгі рендери. І все більше 3D програм додають до свого функціоналу процедурність, нодові системи, інтерактивні об'єкти та можливість взаємодіяти з ними. Touchdesigner дає можливість відкрити нові грані дизайну та створювати захопливі інсталяції.

На курсі створимо свій інтерфейс для керування графікою. І навіть почнемо використовувати для цього зовнішні аксесуари: вебкамеру, мідіконтролери, OSC. Розберемося, що таке 3D пайплайн, як комп'ютер обробляє 3D графіку та чому важлива оптимізація процесів. Трохи заглибимося в програмування й системне адміністрування. Зрозуміємо, чим вони корисні під час створення інтерактивних інсталяцій. Розберемо DMX та ArtNet протокол і навчимося робити піксель мапінг. А у фіналі курсу зробимо повноцінну інсталяцію за допомогою генеративної графіки.

7 листопада 2023 курс триває 2 місяці
6 000 грн/міс. 12 000 грн при повній оплаті курсу
6 300 грн/міс. при оплаті частинами
15 місць кожен студент отримує регулярний фідбек від куратора групи

Куратор

Антон Мігунов

Моушн дизайнер, мультимедіа артист, музикант.

Створював інсталяції у 2013 в Музеї трипільської культури, у 2015 в рамках GogolFest. Учасник KLF 2017. Учасник VJ Battle 2018. У 2018 почав активно займатися генеративною графікою та світловими рішеннями на фестивалях, вечірках і концертах.

Співпрацює з Carbon Community. Працював із Vibronica Festival, Brave! Factory, Black Factory, GogolFest, Atomic Simao, Хамерман Знищує Віруси, Reve Ta Stohne, DZ'OB, Lumber Room, Dopamin Vibes, Detali, MachineRoom.

Все, що вас цікавить про Touchdesigner від Антона Мігунова.

Програма курсу

  • Історія та інтерфейс Touchdesigner

    • — Нодові системи.
    • — Що таке Touchdesigner і як він з'явився.
    • — Структура та інтерфейс Touchdesigner.
    • — Ноди: як протікає дата.
    • — Як користуватись допомогою в нодах і operator snippets.
  • TOP. 2D графіка та текстури

    • — Ноди-генератори та ноди-ефектори.
    • — Основні ноди для генерації та обробки текстур.
    • — Завантаження своїх текстур/відео у тач.
    • — Доступ до камери у тачі.
    • — Створення ефектів.
    • — Вивід текстур у файл.
  • CHOP. Управління графікою

    • — Що таке CHOP.
    • — Як назначати канали на параметри.
    • — Аналіз аудіо в тачі та створення графіки, на яку впливає музика.
    • — Beat chop. Створення графіки під ритм музики.
    • — Проста малювалка в тачі.
    • — Визначаємо колір у текстури.
    • — Основні елементи інтерфейсів та як їх назначити на параметри.
  • SOP. 3D геометрія та рендер.

    • — 3D в'ювер, basic 3D setup.
    • — Камера, геометрія.
    • — Світло та тінь.
    • — Генератори та ефектори 3D, процесинг 3D геометрії.
    • — Рендер пас. Розбиваємо сцену для постпродакшну.
    • — Рендер селект. Розбиваємо матеріал для постпродакшну.
    • — Вивід відео на проєктор.
  • SOP Advanced. Атрибути геометрії

    • — Атрибути геометрії.
    • — Як змінювати атрибути.
    • — Копіювання геометрії та атрибутів.
    • — Створення геометрію з аудіо.
    • — Заміна атрибута кольору в геометрії.
    • — Переведення текстури у 3D геометрію.
  • Particles. Система динамічних частинок

    • — Particle systems.
    • — Швидкість частинок.
    • — Додаємо геометрію до частинок.
    • — Динаміка у тачі (collision, attractors, force, metaball, bullet solver).
    • — Рендер системи частинок.
    • — Spring sop. Симуляція тканини.
  • Instance. Складна графіка на основі простих елементів

    • — Що таке instance геометрії.
    • — Chop/sop/top як вхідні параметри для інстансу.
    • — Додавання кольору/текстур.
    • — Переводимо стрім з камери в 3D геометрію за допомогою інстансу.
    • — Генеруємо абстрактну геометрію, основану на нойзі.
  • Фізично правильный рендер

    • — Знайомство із pbr рендером.
    • — Substance designer.
    • — Завантаження текстур і налаштування матеріалу на прикладі Megascan.
    • — Завантаження FBX із текстурами та створення сцени.
    • — Завантаження поінт клауду в тач.
  • Кастомні компоненти, модульна система

    • — Створення своїх компонентів для подальшого використання.
    • — Модульна система.
    • — Простий автоматичний плеєр і компоненти для обробки відео.
    • — Збереження та завантаження компонентів.
    • — Клонування компонентів та варіативність за допомогою replicator.
  • UI. Власний користувацький інтерфейс

    • — Основні ноди для інтерфейсів.
    • — Розробка макета для свого інтерфейсу.
    • — Прив’язка параметрів між інтерфейсом і нодами.
    • — Perform mode, оптимізація виводу зображення.
  • Таймер та управління часом

    • — Основні параметри таймера.
    • — Паралельні та серійні таймери.
    • — Кейфрейм анімація в тачі.
  • Midi, OSC

    • — Налаштування міді контролера, прив’язка параметрів до нього.
    • — OSC протокол.
    • — Налаштування мережі для роботи із OSC протоколом.
    • — Налаштування та передача даних із TouchOSC.
    • — Ndi протокол, передача відео по мережі.
    • — Передача даних із тача в тач по мережі.
  • Мапінг, превіз сцени

    • — Сцена для превізу.
    • — Віртуальні проєктори.
    • — Основи 2D мапінгу, stoner компонент.
    • — Kantan mapper. Більш складний 2D мапінг.
  • Інтро в Python

    • — Як користуватись допомогою.
    • — Основні типи даних у Python.
    • — Створення своїх скриптів, функцій і пресетів.
    • — Автоматизація процесів.
  • Callbacks + Python. Логіка інтерактивних інсталяцій

    • — Як працювати із callback.
    • — Різні види execute.
    • — Пишемо свій відеоплеєр за допомогою replicator, timer та трошки логіки.
  • Render Pick. Взаємодія з 3D об’єктами

    • — Основи взаємодії з 3D об’єктами.
    • — Event chop.
    • — RenderPick chop.
    • — RenderPick dat.
    • — Script Chop.

Кейси студентів

Юля Шуткевич
Юля Шуткевич
Діма Астаф'єв
Юля Швирьова
Анастасія Скалозуб

Курс для вас, якщо ви

Графічний або моушн дизайнер

хочете створювати інсталяції та аудіовізуальні перфоманси

Програміст

прагнете створювати графіку та працювати з інсталяціями

Музикант, VJ

цікавитеся сучасними медіатехнологіями

Досвід

це базовий курс, який не потребує певних навичок

Час

10-12 годин на тиждень для виконання домашніх завдань

Софт

власний ноутбук/ПК із встановленим Touchdesigner

Як відбувається навчання

Вебінари та відеолекції

Щовівторка о 19:30 проходять онлайн заняття з куратором та групою, а щосереди та щоп'ятниці відкриваються відеолекції.

Real-life завдання

У нас діє Practicult — культ практики. Тому ви виконуватимете багато складної домашки з реальних робочих буднів. Have fun & survive.

Курсовий проєкт

У фіналі курсу ви зробите повноцінну інсталяцію за допомогою генеративної графіки.

Регулярний фідбек

У нас немає базових і преміум режимів. Тільки преміум, завжди. Отримайте від куратора все. І так, десята ітерація — це нормально.

Сертифікат за здобутки

Наші сертифікати справді цінують на ринку. Тому ми видаємо їх лише тим студентам, які виконали щонайменше 70% домашніх завдань та захистили курсовий проєкт.

ГРАФІК

Старт

7 листопада 2023

Вебінари

вівторок — 19:30

Лекції

середа та п'ятниця

Мова викладання

українська

Запитання

Які навички потрібні для проходження курсу?

Це базовий курс, який не потребує певних скілів. Все, що вам знадобиться — близько 10-12 годин на тиждень для виконання домашніх завдань.

Які програми потрібні для навчання?

Touchdesigner.

Як відбувається комунікація на курсі та в якому форматі куратор дає фідбек?

Уся комунікація на курсі відбувається на платформі Slack (робочий чат групи, канали для домашніх завдань та корисних посилань). Фідбек від куратора буде у вигляді коментарів до домашніх завдань та обговорення на вебінарах.

Чи записуватимуться вебінари?

Ми щоразу робимо запис, проте краще виділити час, щоб долучитися до онлайн зустрічі — обговорити питання з одногрупниками та проконсультуватися з куратором.

А сертифікат буде?

Буде, якщо ви докладете зусиль. Щоб отримати сертифікат, потрібно виконати щонайменше 70% домашніх завдань, отримати фідбек та «зараховано» від куратора, а також здати й захистити курсові проєкти. Дедлайном для здачі та зарахування робіт є дата випуску або захисту перед замовником.

Що, як мені не сподобається?

Ми повернемо гроші протягом 7 днів від дати старту курсу, якщо ви передумаєте.

Реєстрація

Ще маєте запитання?
Не соромтесь їх ставити.

Проконсультуйте мене