Cartoon lab повертається — як і щомісяця, з новим мультфільмом на обговорення. На вересневій зустрічі анімаційного клубу аналізуємо мультсеріал «Пригоди Капхеда». Чому він вартий уваги? Хоча б тому, що мультсеріал створили за мотивами гри, а гру — за мотивами мультфільмів. Тільки не сучасних, а тих, які робила студія Disney у 1930-х.
Зацікавились? Тоді дивіться основні тези зустрічі:
— що в основі мультсеріалу: феномен гри Cuphead;
— як адаптували анімацію 1930-х до сучасності — класика, що знову актуальна;
— техніки, особливості та прийоми, що їх використовували анімаційні художники для посилення атмосфери;
— герої мультсеріалу: Капхед, Маґмен, та дідусь чайник (який, можливо, має проблеми з алкоголем?).
Спікерка:
Тетяна Бульба — Environment Artist у Meet Arnold, співорганізаторка конференції розробників комп'ютерних ігор Games Gathering, керувала Games Academy.
Авторка курсу CG Beginning.