Visual Arts

Game Design Beginning

Курс для початкового занурення в геймдизайн. Будемо створювати концепти, наративи, вивчати технічні можливості та працювати над ігровими інтерфейсами.

Про курс

Відчуття, коли ти граєш в нову комп’ютерну гру і не можеш від неї відірватися, не порівняти ні з чим. Коли продумані найдрібніші деталі та враховані всі можливі сценарії та кроки. Ваш ігровий досвід — зона відповідальності геймдизайнера. Саме він вміє відрізняти класну ідею від програшної. Передбачати, як вчинить гравець у ту чи іншу мить. Розуміти, як житиме гра та які завдання потрібно давати іншим членам команди на етапі розробки. Від нього залежить, чи буде гравець проходити гру до кінця чи видалить її після першої ж сесії.

Геймдиз не має права на помилку, але тим цікавіше. На курсі Game Design Beginning ми вивчатимемо повний цикл розробки ігор: від концепту до дня релізу. Зануримось у психологію користувача, маркетинг і LiveOps, розробку ігрових механік, наративний дизайн і побудову ігрових рівнів.

Цей курс — для новачків, які хочуть отримати комплексні знання для старту в ігровій індустрії в ролі гейм/левел чи наративного дизайнера. Після курсу ви зможете легко запаковувати ігрові проєкти: досліджувати ринок і потреби аудиторії, створювати концепти й інтерфейси, працювати над ігровими сценаріями. І все це — для того, щоб зробити перші впевнені кроки в гейміндустрії.

зима 2022 курс триває 3 місяці
6 500 грн/міс. 19 500 грн при повній оплаті курсу
6 825 грн/міс. при оплаті частинами
20 місць кожен студент отримує регулярний фідбек

Куратори

Куратор Святослав Холод
Лектор Андрій Повар


Програма курсу

  • Оглядовий блок

    • — Знайомство з індустрією та професією геймдизайнера.
    • — Шляхи розвитку в індустрії.
    • — Інструментарій, майндсет геймдизайнера та розробника ігор.
  • Ігрові механіки

    • — Анатомія ігор, історія розвитку.
    • — Жанри і тренди ринку на різних платформах.
    • — Аналіз психології ігор, прийоми впливу, стимуляції та навчання гравця.
    • — Технічні деталі створення ігрових циклів та ігрових механік під різні жанри.
    • — Створення сетінгів (ігрових світів).
  • Ігровий наратив

    • — Ігровий сценарій, квести, описові портрети персонажів, драматичні моменти.
    • — Прийоми подачі інформації та історії.
  • Ігровий візуал

    • — Методи візуальної подачі та комунікація з гравцем.
    • — Візуальний наратив, артстиль і робота камери.
  • Ігрові інтерфейси та користувацький досвід

    • — Теорія розробки.
    • — Розробка мокапів для ігрових інтерфейсів.
    • — UI map.
  • Ігрові рівні

    • — Побудова та планування.
    • — Базові підходи до ігрового балансу.
  • Монетизація

    • — Моделі ігрової монетизації.
    • — Ігрова економіка.
  • Основи маркетингу

    • — Маркетинг ігор.
    • — Метрики.

Курс для вас, якщо ви

Початківець

хочете отримати комплексні знання для старту в ігровій індустрії у ролі гейм/левел чи наративного дизайнера

Програміст

працюєте в геймдеві та прагнете здобути навички геймдизайнера, щоб створювати ігри в команді чи самотужки

Світчер у геймдев

маєте намір розробляти ігри

Досвід

базове знання графічних редакторів (Adobe Photoshop/Figma) для макетування

Час

10-15 годин на тиждень з урахуванням домашніх завдань і лекцій


Як проходить навчання

Відеолекції та вебінари

Щовівторка вам будуть відкриватися відеолекції. Дивитися їх можна в будь-який зручний час — вони будуть доступні завжди. Вебінари проходитимуть щоп'ятниці о 19:30.

Софт

Adobe Photoshop, Google Таблиці, Google Презентації, Google Документи, будь-які інструменти для макетування на зразок Balsamiq Mockups, Figma.

Real-life завдання

У нас діє Practicult — культ практики. Тому ви виконуватимете багато складної домашки з реальних робочих буднів. Have fun & survive.

Курсовий проєкт

Ви навчитесь «упаковувати» ігровий проєкт: від дослідження ринку та створення концепту до оформлення стилю, візуального наративу, ігрового сценарію та дизайн-документації.

Регулярний фідбек

У нас немає базових та преміум режимів. Тільки преміум, завжди. Отримайте від куратора все. І так, десята ітерація — це нормально.

Сертифікат за здобутки

Видаємо лише тим, хто своїм потом, часом і силами його заслужив.

ГРАФІК

Старт

зима 2022

Вебінари

щоп'ятниці о 19:30

Лекції

щовівторка

Мова викладання

українська

Запитання

Які навички знадобляться для вступу?

Для успішного проходження курсу вам потрібне базове знання графічних редакторів (Adobe Photoshop/Figma) для макетування. Якщо ви не знайомі з цими редакторами, рекомендуємо звернути увагу на курс Figma.

Як відбувається комунікація на курсі та в якому форматі куратор дає фідбек?

Уся комунікація на курсі відбуватиметься на платформі Slack (робочий чат групи, канали для домашніх завдань і корисних посилань). Куратор надає фідбек у вигляді коментарів до домашніх завдань.

Чи можна дивитися заняття в будь-який зручний час?

Можна, але важливо встигати виконувати домашні завдання, які ви отримуватимете після кожного заняття.

Чи будуть записуватися вебінари?

Будуть, однак краще виділіть час, щоб долучитися до онлайн зустрічі — живе обговорення завжди краще.

Скільки часу потрібно приділяти курсу?

Для продуктивного навчання рекомендуємо приділяти близько 10-15 годин на тиждень з урахуванням домашніх завдань та лекцій.

Чи будуть мені доступні відеозаписи вебінарів після завершення курсу?

Так, у вас зберігається доступ до всіх матеріалів ще 3 місяці після завершення курсу.

Чи отримаю я сертифікат після проходження курсу?

Тільки за умови виконання всіх домашніх завдань, а також успішного захисту курсового проєкту.

Що, якщо мені не сподобається?

Ми зможемо повернути вам усю суму протягом 14 днів після початку курсу, якщо ви передумаєте.

Реєстрація

Ще маєте запитання?
Не соромтесь їх ставити.

Проконсультуйте мене