designing
Workshops
5 воркшопів
щоб навчитися залучати стейкхолдерів на різних етапах дизайн-процесу
Дізнатись більше

2D Art. Characters

Навчимося розробляти привабливих анімованих персонажів для реклами, мультфільмів і геймдеву.

Про курс

Створення персонажів — свого роду виклик для будь-якого художника. Але їх розробка є важливим етапом для тих, хто хоче далі розвиватися в анімації та геймдеві. Пропонуємо впоратися із цим завданням разом на курсі 2D Art. Characters. Упродовж 2 місяців навчатимемося розвивати характер своїх персонажів і оживляти їх на екрані.

Крутого персонажа народжує історія та деталі. Згадайте Губку Боба — його штани, кумедні зуби і навіть ходу. Всі ці деталі розробив художник з персонажів і саме вони роблять його живим та справжнім. А ще запит на анімованих персонажів постійно зростає у рекламі. У 3D анімації є свої обмеження, а 2D персонажі можуть бути набагато пластичнішими, виразнішими і загалом набагато краще виконувати свою функцію. Під час курсу 2D Art. Characters ви пройдете всі етапи створення персонажа — від начерку до фінального рендеру.

Ми вивчимо теорію, прокачаємо візуальне мислення і зрозуміємо особливості ігрової та анімаційної графіки. Курс допоможе розібратись, як працювати з персонажами на великих проєктах та перейти з аматорського рівня на професійний.

зима 2023 тривалість курсу 2 місяці
5 000 грн/міс. 10 000 грн при повній оплаті курсу
5 250 грн/міс. при оплаті частинами
15 місць ми приділяємо увагу кожному студенту, тому кількість місць у групі обмежена

Кураторка

Ольга Петренко

Професійна художниця традиційного живопису, 2D Artist в ігровій індустрії з 2012 року, Character Concept Artist з 2015 року. Співробітниця студії «Анімаград». Працює над проєктами «Викрадена принцеса: Руслан і Людмила», «Мавка. Лісова пісня», обіймає посаду Lead Artist у проєкті «Роксолана».

Лекція кураторки «Частота Міядзакі: міфологія, політика та літаки»


Програма курсу

  • Хто такі художники з персонажів

    • — Анімація та роль художника в ній, спільне й відмінне між різними видами графіки.
    • — Види й умовні школи анімації.
    • — Спільне й відмінне між ігровою та анімаційною графікою, графікою для серіалів і повного метра.
  • Робота зі сценарієм. Створення брифу зі персонажем

    • — Читання та розбір сценарію, вивчення вхідних даних від продюсерів, режисерів, артдиректорів.
    • — Опрацювання історії персонажа.
  • Напрацювання візуальної бібліотеки

    • — Конструкції та стилізації.
    • — Робота з мудбордами та референсами.
  • Ескіз персонажа

    • — Малюнок, скетч та його види.
    • — Лінія, пляма.
    • — Робота з силуетом та рівнями сприйняття.
    • — Виразність і пластика.
  • Психологія форм і пластики

    • — Стилізація анатомії для анімаційних персонажів.
    • — Пропорції та форми тіла персонажів.
  • Психологія кольору

    • — Варіанти колірних пошуків.
    • — Використання мудбордів.
  • Деталізація персонажа

    • — Риси обличчя.
    • — Зачіска.
    • — Елементи костюма.
    • — Предмети.
    • — Карта матеріалів.
    • — Опрацювання особливостей і специфічних деталей персонажа.
  • Характер

    • — Екшн-позинги.
    • — Карта емоцій персонажа.
  • Створення техарту

    • — Turnaround або модельний аркуш.
    • — Правила та нюанси створення технічного арту.
  • Фіналізація

    • — Фінальний рендер.
    • — Збір усіх матеріалів (біблії персонажа) для подання на перегляд креативно-продюсерської групи.

Роботи кураторки і студентів

Марія Звонкова
Софія Покорчак
Ольга Петренко
Ольга Петренко
Ольга Петренко
Ольга Петренко
Ольга Петренко
Ольга Петренко
Ольга Петренко

Курс для вас, якщо ви

Цифровий художник

хочете почати свій шлях в анімації/геймдеві

Аніматор

вчитеся розробляти персонажів

Ілюстратор

прагнете заглибитись у процес створення персонажа та розвиватися в анімаційній індустрії

Випускник напрямку CG & Animation в Projector

Вступ

необхідні навички малювання у графічному редакторі, базові академічні художні знання та актуальне портфоліо

Час

10+ годин на тиждень для виконання домашніх завдань

Софт

ви зможете працювати в будь-якому зручному графічному редакторі, а кураторка показуватиме приклади в Adobe Photoshop

Як відбувається навчання

Відеолекції та вебінари

Щосереди о 19:30 проходитимуть онлайн-лекції, а щочетверга о 19:30 — практичні заняття з кураторкою та групою.

Real-life завдання

У нас діє Practicult — культ практики. Тому ви виконуватимете багато складної домашки з реальних робочих буднів. Have fun & survive.

Курсовий проєкт

Після завершення курсу ви створите повний сетарт для свого персонажа.

Регулярний фідбек

У нас немає базових і преміум режимів. Тільки преміум, завжди. Отримайте від кураторки все. І так, десята ітерація — це нормально.

Сертифікат за здобутки

Наші сертифікати справді цінують на ринку. Тому ми видаємо їх лише тим студентам, які виконали щонайменше 70% домашніх завдань та захистили курсовий проєкт.

ГРАФІК

Старт

зима

Лекції

у середу 19:30

Вебінари

у четвер о 19:30

Мова викладання

українська

Запитання

З яким софтом працюватимемо на курсі?

Студенти зможуть працювати в будь-якому зручному графічному редакторі, а кураторка показуватиме приклади в Adobe Photoshop.

Чи підійде мені курс, якщо я планую розвиватись в ігровій індустрії?

Курс розрахований на поглиблене вивчення процесу саме у сфері анімації, але дасть базові навички й ігровикам-початківцям.

Який досвід потрібен для проходження курсу?

Курс розрахований на студентів середнього рівня підготовки — у вас мають бути базові академічні художні знання, а також навички роботи з будь-яким графічним редактором.

А сертифікат буде?

Буде, якщо ви докладете зусиль. Щоб отримати сертифікат, потрібно виконати щонайменше 70% домашніх завдань, отримати фідбек та «зараховано» від куратора, а також здати й захистити курсові проєкти. Дедлайном для здачі та зарахування робіт є дата випуску.

Що, як мені не сподобається?

Ми повернемо гроші впродовж 14 днів від дати старту курсу, якщо ви передумаєте.

Реєстрація

Ще маєте запитання?
Не соромтесь їх ставити.

Проконсультуйте мене