3D Animation Beginning
базові анімаційні техніки, робота з софтом, 3D графікою та пайплайном
досвід
не обовʼязковий
група
15 місць
Тривалість
3 місяці
якщо ви:
- 01
цікавитесь анімацією, але ще не маєте навичок
- 02
аніматор-початківець, потребуєте базових структурованих знань
- 03
світчер, працювали ригером або моделером, хочете розширити скіли
...тоді це метч!
На курсі вивчимо головні принципи анімації для створення топових шотів. Попрацюємо з основами бодімеханіки, стрибків м’яча та рухів маятника у тривимірній графіці. Ознайомимося з софтом для створення 3D анімації — Autodesk Maya.
Навчимося відрізняти якісну анімацію та власноруч пройдемо усі етапи розробки анімаційного шоту в 3D: від ідеї до втілення.
навички,
які опануємо
hard skills:
- фундаментальні знання з основ анімації
- самостійне створення анімаційної сцени (розробка ідеї, референс, результат)
- базовий набір інструментів для анімації в програмі Autodesk Maya
soft skills:
- взаємодія з супервайзером анімації
- аналіз коментарів до власної роботи
програма курсу
від основ до перших проєктів
вебінари
щовівторка о 19:00 та щосуботи об 11:00
- 01.інтро
- знайомство з професією 3D аніматора
- огляд анімаційних пайплайнів у комерційних проєктах
- 12 базових принципів анімації
- 02.таймінг і спейсинг
- поняття таймінгу та спейсингу в анімації: теорія і практика
- принципи сквошу та стрейчу
- відпрацювання принципів у роботі з м’ячем
- передача фізичних характеристик через анімацію
- як рухаються тенісні, пляжні, гумові м’ячі
- 03.інерція та поступовість. рух аркою
- принципи інерції (follow through) та поступовості (overlapping)
- застосування принципів в анімації
- траєкторія руху через арки
- рух аркою на прикладі гнучкого маятника
- вправи на анімацію руки персонажа через інерцію та поступовість
- 04.анімація ходи. перебільшення
- побудова та базова схема ходи персонажа
- види ходи — від реалістичної до перебільшеної
- теорія перебільшення (exaggeration)
- як хода передає настрій та наміри персонажів
- створення ходи персонажа у просторі та у циклі
- 05.біг у просторі. блокінг в анімації
- теорія та розбір стандартної схеми бігу
- типи бігу
- приклади підготовки до стрибка (anticipation)
- схема стрибка на місці
куратори.
вони будуть поруч
що на вас чекає
- 15+ годин на тиждень для виконання домашніх завдань
- софт — Autodesk Maya
- сертифікат за виконання домашок та успішний захист курсового проєкту
- мова викладання — українська
кейси кураторів.
платити помісячно
7 350 грн/міс.
при розтермінуванні вартість курсу 22 050 грн
оплатити за весь курс
зі знижкою
7 000 грн/міс.
при оплаті одним платежем вартість курсу 21 000 грн
платити помісячно
7 350 грн/міс.
при розтермінуванні вартість курсу 22 050 грн
оплатити за весь курс
зі знижкою
7 000 грн/міс.
при оплаті одним платежем вартість курсу 21 000 грн
визначилися?
ось як потрапити на курс
1зареєструватися
2розказати про себе
3оплатити курс
4почати навчання
- 1
зареєструватися
- 2
розказати про себе
- 3
оплатити курс
- 4
почати навчання
відгуки.
що говорять випускники
*Згідно з результатами дослідження Projector.
У дослідженні взяли участь 567 респондентів
серед випускників курсів 2022 року.
кейси.
так вміють студенти
маєте запитання?
підготували відповіді
- чи будуть записуватися вебінари?
- чи будуть мені доступні відеозаписи лекцій після завершення курсу?
- а сертифікат буде?
- що, як мені не сподобається?
реєстрація.
перший крок за вами
Хочете спитати ще щось? Пишіть на hello@prjctr.com або телефонуйте за номером +38 067 418-95-78.
перший крок за вами