Коли ми визначили, хто для нас «правильна людина», важливо узгодити і задачі для її роботи. Так, дизайнер може зовсім не підійти для наших поточних тасків. Конкретно у нас були прецеденти, коли ми перевчали людей: наприклад, вони виявлялись не готові до божевільного темпу роботи та швидкої видачі результату. Це були класні спеціалісти, тому ми намагались їх розвинути.
Колись Ксенія Бабанькова, тепер артдиректорка WePlay! Esports, на початку роботи з нами не вірила, що за 2-3 тижні можна випускати брендинги й айдентики. Зараз вона сама
пропагує таку динаміку в роботі. Це історія про те, що дуже важливо окреслити для людини її майбутні задачі, прописати у вакансії проєкти, якими вона буде займатись та терміни їхнього виконання. Чи готові ви виділяти час на такий апгрейд фахівця і чи впорається він сам, важливо також розгледіти при прийомі.